Helpdesk

Indien u een support abonnement heeft afgesloten kan u beroep doen op onze helpdesk. Deze staat klaar om uw gebruiksvragen via e-mail te beantwoorden. U kan de helpdesk bereiken op Support.Venice@unit4.com. Vermeld uw registratie- en versie-nummer zodat we u beter kunnen helpen.

Om het u gemakkelijk te maken kan u in het hoofdmenu van Venice klikken op het Helpdesk pictogram in de tegel Ondersteuning, er wordt dan automatisch een e-mail aangemaakt met alle nodige informatie.

Support site

U kan ons uitgebreid archief van support artikels raadplegen. Veel vragen die aan de helpdesk gesteld worden, komen immers vaak terug. Op onze support website vindt u al deze artikels terug. Klik hier om ze te raadplegen.

Layouts Aanpassen

Onze software komt met een set van standaard rapporten en documenten. Hierdoor kan u direct van start met onze software. Misschien hebt u echter een huisstijl ontworpen, en wil u die ook doortrekken naar uw facturatie- en boekhoud-documenten ? Geen probleem, Venice komt standaard met een krachtige layout editor waarmee u al deze rapporten naar uw hand kan zetten.

Om u een handje bij te steken, hebben we een klassikale opleiding Layout editor, die u alle kneepjes bijbrengt. Klik hier voor een overzicht van ons trainingsaanbod. Als deze opleiding niet meteen gepland staat,stuur dan een mailtje naar support.venice@unit4.com.

Als u zich liever concentreert op úw business, laat ons dan uw layouts aanpassen. Stuur een mailtje naar support.venice@unit4.com voor meer informatie.