Venice Contactenbeheer biedt u de oplossing voor het beheer van uw contacten, de opvolging van projecten en de koppeling met verkoopdocumenten.

Met deze optie beheert u al uw projecten, en kan u alle in- en uitgaande communicaties per project bijhouden. De optie is gelinkt aan Venice Facturatie Enterprise, zodat dit een ideale aanvulling is voor de opvolging van uw verkooptrajecten. U kan eveneens de documentenflow optimaliseren, door per type document het juiste contact binnen de firma (klant, leverancier of prospect) te koppelen.

In combinatie met de module eDocumenten laat deze optie u toe om uw facturen, leveringsbonnen én rappels naar de juiste persoon of afdeling bij uw klant te verzenden.

  • beheer uw projecten door uitgebreide taakopvolging
  • projectsjablonen laten toe om diverse projecten bij te houden
  • alle in- en uitgaande communicatie kan per project genoteerd worden
  • automatische import van emails met contactherkenning
  • definieer al uw contacten of afdelingen binnen uw klanten en leveranciers voor optimale adressering en documentenflow

Bekijk ons opgenomen webinar: